نوشته شده توسط : j

سامانه سفارش کتاب درسی دانش آموزان

ورود به سامانه ثبت سفارش اینترنتی کتاب های درسی irtextbook.ir

دانش آموزان پایه‌های اول دبستان، هفتم و دهم از ۶ تیرماه (1400/4/6) باید برای ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کنند.

قابل توجه مدیران محترم مدارس
  • مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.
    تبصره: دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام نمایند.
  • تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.
  • از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام نمایید.
  • دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) می‌باشد؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع می‌باشد.
  • ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سناد انجام می شود.

کاربر گرامی! در صورتی که پاسخ شما در سؤالات متداول وجود ندارد، در ساعات اداری با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

021-88301481021-88823140021-88302026021-88490220



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

I enjoy it for creating the details, keep up the truly amazing perform continuing
خبرهای ناب
اخبار
اخبار روز
جدیدترین خبرها
اخبار جذاب
اخبار حاشیه
اخبار جدید



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

I enjoy it for creating the details, keep up the truly amazing perform continuing
خبرهای ناب
اخبار روز
جدیدترین خبرها
اخبار جذاب
اخبار حاشیه
اخبار جدید
اخبار



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

جهت مشاهده وضعیت و استعلام سهام عدالت اینجا کلیک کنید | samanese.ir

 

مشاهده پنل سهام عدالت panel.sahamedalat.ir

سهام عدالت سوالات زیادی برای مردم به وجود اورده است . سهام عدالت دغدغه بسیاری از مردم است . ازادسازی سهام عدالت باعث رشد این سهام شد . جزئیات جدید از نحوه مشاهده سهام عدالت را بخوانید .

بسیاری از دارندگان سهام عدالت اطلاعی از نحوه پیگیری سهام خود نداشته و برخی از مشمولان، بخشی از سهام عدالت خود را به فروش رسانده و قصد آگاهی از وضعیت فروش را دارند.

یکی از آسان‌ترین روش‌های استعلام و مشاهده دارایی سهام عدالت از طریق کدملی است. در این گزارش، نحوه پیگیری وضعیت سهام عدالت مشمولان با استفاده از کدملی توضیح داده شده است.

۱) در اولین مرحله باید عبارت سامانه سهام عدالت یا سایت سهام عدالت به نشانی  www.samanese.ir را در گوگل جستجو کنید و وارد سامانه سهام عدالت شوید.

۲) پس از ورود به سامانه، گزینه ورود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت را انتخاب کنید.

۳) پس از مطالعه قوانین و مقررات سامانه استعلام سهام عدالت، گزینه «مطلب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم» را تیک زده و پس از آن، بر روی ادامه کلیک کنید.

۴) پس از طی کردن مراحل گفته‌شده، کدملی خود را در کادر بزرگی که در تصویر مشاهده می‌کنید، وارد و در کادر کوچک‌تر، کد امنیتی سیستم را وارد کرده و پس از آن، بر روی ادامه کلیک کنید. اگر مشمول سهام عدالت محسوب نشوید، با اخطاری با این مضمون مواجه می‌شوید: مراجعه کننده گرامی، شماره ملی وارد شده در فهرست سهام داران ثبت نام شده سهام عدالت، موجود نمی‌باشد. با تشکر، لطفا از سامانه خارج شوید.

۵) اگر سهام عدالت به شما تعلق گرفته است، باید نام و نام خانوادگی درست را انتخاب کرده و عبارت ادامه را انتخاب کنید.

۶) پس از طی ۵ مرحله بالا، نام پدر خود را از بین سه گزینه‌ای که نمایش داده شده انتخاب کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

۷) سپس سال درست تولد خود را انتخاب کرده و بازهم بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

۸) در مرحله هشتم باید شماره شناسنامه خود را انتخاب کنید. باید دقت کرد که اگر هیچ یک از گزینه‌ها شامل شماره شناسنامه شما نیست، گزینه خط تیره را انتخاب کنید.

۹) پس از طی تمامی این مراحل، اطلاعات هویتی نمایش داده می‌شود و پس از مطالعه در صورت صحیح بودن اطلاعات، باید گزینه تایید و ورود انتخاب شود.

۱۰) سپس صفحه شخصی نمایش داده می‌شود و برای مشاهده برگه سهام عدالت باید از بین گزینه های موجود، گزینه مشاهده صورت وضعیت دارایی سهام انتخاب شود.

۱۱) در آخرین مرحله، برگه سهام نشان داده می‌شود و در بالای صفحه می‌توانید ارزش اسمی سهام و پایین‌تر از آن وضعیت واریز سود، تعداد، زمان و مبلغ سودهای واریزی تا به امروز را مشاهده کنید.

Untitled-eghtesadonline-info mstelame sahame edalat 99-7-23



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

سامانه پادا دریافت کارنامه و پرونده دانش آموزان pada.medu.ir

ورود به سامانه پادا دریافت کارنامه و پرونده دانش آموزان pada.medu.ir

 

در راستای تغییر و تحولات در سامانه ‌های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزی) به تازگی جهت دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی به صورت آنلاین و غیر حضوری راه اندازی شده است که دانش آموزان برای ورود به این سامانه نیاز به رمز عبور و نام کاربری خواهند داشت.

با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به علت شیوع بیماری کرونا بیشتر امور مرتبط با آموزش به صورت غیر حضوری انجام می شود. بنابراین سایت مذکور فرصتی ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مدراس دانش آموزان یا والدین آن ها بتوانند نسبت به دریافت کارنامه اقدام کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی خدمات این سامانه و نحوه دریافت کارنامه بپردازیم.

والدین و دانش آموزان می توانند جهت دریافت کارنامه یا پرونده تحصیلی خود به سایت اختصاصی این امر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

معرفی سامانه پادا

سامانه پادا با محوریت مشاهده کارنامه دانش آموزان به صورت اینترنتی در تمامی پایه های تحصیلی راه اندازی شده است. البته قرار است به مرور با تکمیل اطلاعات، کلیه سوابق تحصیلی هر دانش آموز در این سامانه قابل دسترس باشد. لازم است بدانید که ورود به این سامانه به نشانی الکترونیکی pada.medu.ir از طریق اطلاعات ثبت شده دانش آموزان در سایت سیدا امکان پذیر است. رمز عبور و نام کاربری مورد نیاز برای ورود به سایت پادا باید از طریق سامانه سیدا صادر شود و از سوی مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

راهنمای ورود به سامانه پادا

اطلاعات تحصیلی دانش آموزان در سایت سیدا ثبت و ذخیره می شود و از طریق سایت پادا در اختیار آن ها قرار می گیرد. دانش آموزان باید پس دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدیر مدرسه، وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شده و پس از درج نام کاربری و رمز عبور خود در کادرهای مربوطه، کلید “ورود کاربران” را بفشارید. در این مرحله نیز می توانید با انتخاب گزینه “کارنامه”، به مشاهده کارنامه خود بپردازید. توجه داشته باشید در صورتی که مایل به پرینت کارنامه خود هستید، گزینه “پرینت” موجود در سمت چپ کارنامه خود را انتخاب کرده و نسخه چاپی کارنامه خود را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که کلیه دانش آموزان هر یک از مقاطع تحصیلی می توانند علاوه بر مراجعه به سایت پادا، با ورود به حساب کاربری خود در سامانه همگام نیز کارنامه خود را دریافت نمایند. جهت آشنایی با نحوه ورود به سامانه همگام و چگونگی دریافت کارنامه از آن می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید.


سوالات متداول

1- هدف از ایجاد سامانه پادا چیست؟

هدف از راه اندازی این سایت، دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه حضوری می باشد.

2- برای ورود به سامانه پادا به کدام نشانی الکترونیکی باید مراجعه کرد؟

نشانی اینترنتی این سایت، pada.medu.ir مراجعه نمایید.

3- برای ورود به سامانه پادا به چه اطلاعاتی نیاز است؟

نام کاربری که همان کد ملی دانش آموز است و همچنین رمز عبور که باید از مدیر مدرسه دریافت شود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

دانلود نسخه اندروید غیر رسمی کلاب هاوس با لینک مستقیم

نسخه اندروید کلاب هاوس بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.بعد از انتشار نسخه ایفون کلاب هاوس مخاطبان به جست و جوی نسخه اندروید کلاب هاوس پرداختند.نسخه اندروید کلاب هاوس نیز بلافاصله در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. نسخه اندروید کلاب هاوس شباهت های زیادی به همان نسخه ایفون دارد.

کلاب هاوس چیست

دانلود نسخه اندروید کلاب هاوس

«کلاب هاوس» (Club House) پلتفرمی است که افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد درست در زمانی که شیوع کرونا روز به روز افزایش می‌یافت و افراد بیشتری دورکار یا در قرنطینه قرار می‌گرفتند.

این شبکه یک ماه بعد در ماه مه توانست ۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه و خرید ۲ میلیون دلاری سهام موجود از شرکت خطرپذیر اندریسن هورویتس محبوبیت قابل توجهی پیدا کند و براساس اطلاعاتی که در بخش ویکی‌پدیای این شبکه اجتماعی دیده می‌شود، از دسامبر سال ۲۰۲۰، این برنامه۶۰۰ هزار کاربر ثبت شده داشت که فقط با دعوتنامه برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس بود.

البته همچنان هم اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار دارد و به گفته صاحبان این شبکه اجتماعی بزودی نسخه اندروید آن هم روانه بازار می‌شود. هرچند که همین حالا هم برخی کاربران اندروید با استفاده از نسخه غیر اصل امکان استفاده از کلاب هاوس را دارند.

حضور افراد شاخص دنیای سیاست، تکنولوژی و سرگرمی توانست در عرض ۹ ماه کلاب هاوس را به یک یونیکورن یا همان تک‌شاخ تبدیل کند. در اوایل سال ۲۰۲۱، این اپ بیش از ۵ میلیون دانلود از اپل استور داشته و ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر تنها از طریق دعوتنامه افراد می‌توانند عضو کلاب هاوس شوند، اتفاقی که پیش از این نیز درمورد شبکه اجتماعی‌ای مانند فیس‌بوک یا حتی جی‌میل شاهد آن بودیم.

در این پلتفرم افراد می‌توانند به‌طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته‌ای که به باور برخی کارشناسان جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پررنگ کرده است.

در واقع چیزی که کلاب هاوس را از دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت می‌کند، این است که بدون متن، عکس و ویدئو توانسته تنها از طریق صوت، میلیون‌ها کاربر را شیفته خود کند.

در این شبکه اتاق‌ها یا Room‌های مختلفی با موضوعات گوناگونی وجود دارد که همه اتفاق‌ها در آن زنده و همزمان از طریق گفتگو بین افراد رخ می‌دهد.

شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاق مجازی‌ای که دیگران ساخته‌اند بپیوندید. البته همه افراد در یک اتاق با هم نمی‌توانند شروع به صحبت کنند و هر اتاق یک یا چند مدیر برای مدیریت بحث‌ها دارد.

هنگام عضویت در این شبکه اجتماعی می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن وقتی گروه‌هایی در مورد این موضوع صحبت می‌کنند به شما خبر دهد.

نسخه های کلاب هاوس

کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد درست در زمانی که شیوع کرونا روز به روز افزایش می‌یافت و افراد بیشتری دورکار یا در قرنطینه قرار می‌گرفتند.

روزنامه ایران نوشت:هرازچند گاهی نام یک شبکه اجتماعی بر سر زبان‌ها می‌افتد. یک روز فیس‌بوک، یک روز اینستاگرام، یک روز تیک‌تاک و حالا نوبتی هم که باشد نوبت یک شبکه اجتماعی به نام کلاب هاوس است که بدون اتکا به عکس و ویدئو و نوشته، توانسته به محبوبترین شبکه اجتماعی در دنیا و البته ایران تبدیل شود.

کلاب هاوس در آوریل سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد درست در زمانی که شیوع کرونا روز به روز افزایش می‌یافت و افراد بیشتری دورکار یا در قرنطینه قرار می‌گرفتند. این شبکه یک ماه بعد در ماه مه‌ توانست ۱۰ میلیون دلار سرمایه اولیه و خرید ۲ میلیون دلاری سهام موجود از شرکت خطرپذیر اندریسن هورویتس محبوبیت قابل توجهی پیدا کند و براساس اطلاعاتی که در بخش ویکی‌پدیای این شبکه اجتماعی دیده می‌شود، از دسامبر سال ۲۰۲۰، این برنامه۶۰۰ هزار کاربر ثبت شده داشت که فقط با دعوتنامه برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس بود.

البته همچنان هم اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار دارد و به گفته صاحبان این شبکه اجتماعی بزودی نسخه اندروید آن هم روانه بازار می‌شود. هرچند که همین حالا هم برخی کاربران اندروید با استفاده از نسخه غیر اصل امکان استفاده از کلاب هاوس را دارند. حضور افراد شاخص دنیای سیاست، تکنولوژی و سرگرمی توانست در عرض ۹ ماه کلاب هاوس را به یک یونیکورن یا همان تک‌شاخ تبدیل کند. در اوایل سال ۲۰۲۱، این اپ بیش از ۵ میلیون دانلود از اپل استور داشته و ارزش آن نزدیک به یک میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر تنها از طریق دعوتنامه افراد می‌توانند عضو کلاب هاوس شوند، اتفاقی که پیش از این نیز درمورد شبکه اجتماعی ای مانند فیس‌بوک یا حتی جی‌میل شاهد آن بودیم.

در این پلتفرم افراد می‌توانند به‌طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید. نکته‌ای که به باور برخی کارشناسان جنبه «اجتماعی» شبکه‌های اجتماعی را پررنگ کرده است.

در واقع چیزی که کلاب هاوس را از دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت می‌کند، این است که بدون متن، عکس و ویدئو توانسته تنها از طریق صوت، میلیون‌ها کاربر را شیفته خود کند. در این شبکه اتاق‌ها یا Roomهای مختلفی با موضوعات گوناگونی وجود دارد که همه اتفاق‌ها در آن زنده و همزمان از طریق گفت‌وگو بین افراد رخ می‌دهد. شما می‌توانید خودتان یک اتاق مجازی ایجاد کنید یا به اتاق مجازی‌ای که دیگران ساخته‌اند بپیوندید. البته همه افراد در یک اتاق با هم نمی‌توانند شروع به صحبت کنند و هر اتاق یک یا چند مدیر برای مدیریت بحث‌ها دارد. هنگام عضویت در این شبکه اجتماعی می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا این اپلیکیشن وقتی گروه‌هایی در مورد این موضوع صحبت می‌کنند به شما خبر دهد.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : j

سامانه ثبت املاک و اسکان amlak.mrud.ir

ورود به سامانه ثبت املاک و اسکان amlak.mrud.ir

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، تمامی سرپرستان خانوار از تاریخ ۱۹ فروردین ماه به مدت دو ماه فرصت دارند املاک تحت تملک خود را در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir ثبت کنند.

 معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از الزام ثبت املاک تحت تملک سرپرستان خانوار در سامانه املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir خبر داده و گفته است: در راستای اجرای «ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم» مصوب ۵ آذر ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد تمامی مالکان و سرپرستان خانوار، املاک تحت تملک و محل اقامت خانوار خود را از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان کشور ثبت کنند.

محمود محمودزاده افزود: مهلت قانونی تعین شده برای انجام خوداظهاری از زمان شروع به مدت ۲ ماه است.

بر اساس این گزارش، در ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم آمده است: واحدهای مسکونی واقع در شهرهای با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر که به استناد سامانه ملی املاک و اسکان کشور (موضوع تبصره۷ ماده۱۶۹مکرر این قانون) به‌عنوان «واحد خالی» شناسایی می‌شوند، از سال دوم به بعد مشمول مالیات معادل مالیات بر اجاره به شرح زیر خواهند شد:

سال دوم- معادل یک دوم مالیات متعلقه

سال سوم- معادل مالیات متعلقه

سال چهارم و به بعد- معادل یک و نیم (۵/۱) برابر مالیات متعلقه

به موجب بند ۱۲ ماده واحده قانون اصلاح قانون مالیات­های مستقیم، مصوب ۳۱ تیرماه ۱۳۹۴ ماده (۵۴ مکرر) به قانون الحاق شد.

وزارت راه و شهرسازی، سامانه املاک و اسکان که اطلاعات واحدهای مسکونی کشور در آن درج می شود را از بهمن ماه ۱۳۹۸ رونمایی و مردادماه ۱۳۹۹ اجرایی کرد. پس از آن اعلام شد که ۱.۵ میلیون واحد مسکونی خالی شناسایی شده و برای مالکان آنها پیامک ارسال شده است. دی ماه امسال هم محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ به ایسنا اعلام کرد که اگر مالکان این ۱.۵ میلیون واحد نسبت به اصلاح وضعیت سکونتی خود اقدام نکنند مشمول مالیات بر خانه های خالی می شوند. طبق آخرین آمار تا کنون ۱۰۹ هزار واحد مسکونی برای اخذ مالیات خانه‌های خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده اند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1400 | نظرات ()